Oj då!

Mina arbetsdagar har bara flugit iväg 4 timmar kvar sedan har jag en hel ledig vecka att njuta av :)
Snart ska vi iväg på ett möte och då får jag veta om jag får något jobb  till hösten, jag hoppas verkligen på detta. Vet inget annat jag vill jobba med.
Min dag är planerad ända in till dagens slut. Jag är ju planeringarnas mästarinna. Haha!
Nu ska jag äta lite lunch.

Btw Erica, det var en välbehövd update. Blir ju lite dåligt med sånna ifrån hennes sida nuförtin ;P






Bra musik på veckans start behövs !

Kommentarer
Postat av: Tessan - en bloggerska från Gävle

men du visste ju redan att jag höll på att flytta ! :-D går bara väldigt tröööögt !

2009-08-03 @ 12:43:57
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: melody club

lycka till med jobbet !

2009-08-03 @ 13:02:38
Postat av: Anonym

har inte bestämt nåt med min lägenhet än . ska ju först och främst se hur det går att bo ihop . :)

2009-08-04 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0