Segt.

Nu måste det ju vara minst 10 dagar sedan jag beställde mina röda Converse skor, jag vill ha dem nu!
Satt precis och tänkte nätshoppa igen, men nej kan ju lika gärna kika lite på stan idag med Sis T istället ♥ ( Fast blev endå ett par linnen, en kjol & ett par skor när jag var borta i helgen )
. Tror det är tre veckor sedan jag & sis umgicks, sis var ju i Gbg ett tag och när hon åkte kom jag dit. Var på ett möte idag på Polhemsskolan och skrev på några papper. Så nu har jag äntligen mitt heltidsjobb . Känns underbart !
Nej nu ska jag ta mig ett bad, jag tog ledigt idag.. Mådde inge vidare när jag vakna.. Så mycket som händer nu i mitt liv..

Ikväll ska man på bio med F ;) Lär ju bli trevligt!


  

Låt inte sommaren försvinna ♥ Om den gör det så har jag iallafall kvar sjukt fina minnen.



Kommentarer
Postat av: Storasyster

snuttis, hoppas du har en bra dag!!! Massa kramar!

2009-08-11 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0