The Ugly Truth

Seså, nu är jag verkligen proppmätt av all läsk & popcorn man satte i sig under filmen. Den var verkligen super rolig, minns inte senast jag skrattade så mycket åt en film. Haha. Den får 4 grisklövar av 5.

Haft en super mysig dag, samlat en massa energi inför jobb veckan. Det behövde jag verkligen samt träffade jag min underbara lillsis Thilda ♥
Hittade ett hårband och ett par gråa leopard leggins, de kommer verkligen bli bra till helgens outfit :D
Ser fram emot veckans bravader åh det känns så underbart livet just nu. Äntligen är så mycket på plats igen.
Ida fyller år i helgen, så då ska jag på middag & fest hos henne. Så underbart att vi börjat umgåtts nu igen :))

Så har jag sparat det bästa till sist! Grattis FIA till ditt jobb ! Det är du verkligen värd !! Du är bäst kvinna.





Tack för besöket i Göteborg ! Verkligen underbart och jag saknar dig redan Syster TT ♥


God natt // L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0