Underbar helg:)

På fredagen blev det fest med Zandra på Gävle Strand. Jäklar va mygg det var där, värre än österfärnebo! Tur att det var så trevligt iaf. Sjukt varmt på krogen men vi röjde iaf ;)

Lördagen spenderade jag först hos föräldrarna där jag låg och pressade i solen och badade i poolen. Sen umgicks jag med bror, vi grillade och hade trevligt. Efter det bar det av hemåt och byta om och sen blev det en spontan utgång. Drog hem till Zandra och iväg på fest igen. Riktigt trevlig kväll som slutade med nattbad! Haha vi gick hem allesammans mitt på stan som ett gäng dränkta katter men riktigt skoj var det att avsluta en svettig kväll på krogens dansgolv med ett välbehövt nattbad för lite svalka!

Idag var även det en kanondag. Jag och Zandra gick och inhandlade lite picknick och sen mötte vi upp grabbarna och åkte till Hedesunda för Wakeboardåkning, bad och picknick i den underbara solen. Det blev en underbar heldag på havet i solen! Varmt och skönt var det i vattnet och man passade på att prova Wakeboars för första gången och visst minsann där hade man en dold talang tror ja visst. Grabbarna blev imponerade där men jäklar va skoj det var, helt klart inte första och sista gången man åker wakeboard inte!
På vägen hem stannade vi på en pizzeria och käkade en välbehövd pizza efter en hel dag på havet. Sen lämnade grabbarna av båten och sen bar det av hemåt. Trött och slut är man men vilken galen helg, galet rolig också!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0