Äntligen fredag! Veterinärbesök och gaddag igen!

Började dagen med att lämna min lilla älskling hos veterinären för kastrering.
Pappa och syrran va så snälla och hämta honom eftersom jag hade tid hos Tatueraren kl 12. Jag hade nämligen för mig att jag skulle hämta honom på eftermiddagen men han skulle tydligen vara vaken och klar att hämtas redan 11.30.
Så nu har jag en groggy liten stackars kisse här hemma som ser vaknar fram och tillbaka som om plutten var full!
Fixade min tatuering för tredje gången idag så hoppas att det är sista gången nu! Så nu är man lite öm och jäklig idag:P
Ikväll blir det filmkväll och pizza med Linda, ska bli väldigt trevligt, finns mkt att tala om;)

Äntligen SEMESTER! 4 Hela veckor det är ju bara för bra för att vara sant!:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

snällt, vad för sorts ras har du? =) Vad blev det för tatuering? :D

2009-07-17 @ 15:05:13
URL: http://uniquegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0