Fundering

Just nu sitter jag och funderar kring vem som kan ersätta mig på jobbet. Alla har ju fullt upp i sommar har jag märkt. I värsta fall så åker jag inte med familjen till Göteborg och då blir det en tur veckan efter istället :)
Då får jag min syster ifred iofs ;)
Har märkt redan nu att veckan kommer att gå fort, redan Tisdag. Känns super bra att jobba 7 dagar för då har jag en bra anledning att inte gå ut och härja något i veckan ;) Min kropp behöver en paus ifrån alkoholen!


Ha en toppen dag ! Det ska jag ha ! :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv: hehe ja det var jättefint, alla kläderna är köpta på h&m :)

2009-07-14 @ 12:34:22
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0