Härlig Stockholmsvistelse med Britneykonsert utgång och annat:)

Har haft det underbart i Stockholm. Lite sådär med vädret, regnat av och till men det har inte stoppat mig och Anna att shoppa loss och njuta av underbart vackra huvudstaden!
Åkte till Anna på söndag kväll direkt efter jobbet och sen bar det av till huvudstaden på morgonen. Vi lämnade av våran packning på Sergel Plaza som vi bodde på och gav oss sen ut på stan.
Jag som hade intalat mig själv att ligga lågt med shoppandet eftersom både min skogarderob och klädgarderob svämmar över och jag inte har använt allt nytt jag redan köpt. Det misslyckades kan jag lova. Hittade två par assnygga partyskor som jag bara var tvungen att ha och även en tröjklänning på Monki och en sidenblus på Mango. Sen blev det lite accssoarer.
Efter all shopping blev det sen dags att börja dra oss till hotellet och byta om och bege oss till Globen!
Förband åt förbandet var Hakim och Knappen från NRJ, sköna grabbar det där. De stod och släppte loss på scenen och spelade en massa partylåtar. Förbandet var väl egentligen inget förband utan det var en Dj. Dj Havana Brown eller något liknande, aldrig hört talas om tjejen. Men hon stod och mixade och spatserade runt i en svart body med uringning till naveln och läderstövlar till knäna!
Ganska bra musik men tjejen verkade mest vilja visa upp sig när hon gick runt där och slängde med håret:P Haha hade förväntat mig ett bättre förband men men tur att Britney va bra iaf.
Så när det sen var dags för Britney att kliva på scenen så var det såklart lite cirkus först. En riktig cirkus uppträdde som öppningsnummer och sen kom Brittan upp på scen.
En jäkla shoe och cirkus helt klart men tråkigt bara att tjejen bara sjunger på 1(!) låt under hela konserten! Den låter var en ballad, "Everytime". Britney kan ju verkligen sjunga, det hördes tydligt under den låter så varför envisas hon med att mima hela tiden??

Sen bar det av ut i nattlivet i sthlm me Anna. Gick på några nitar innan vi ens kom på nåt ställe. Stockholms nattliv har tyvärr inte så mkt att bjuda på en sketen måndag! Efter många turer fram och tillbaka på bla Berns och Fredsgatan 12 så hamnade vi på ett ställe nära vårat hotell. Vi mötte förresten Adam Tensta utanför Fredsgatan 12 med hans gäng.
Jag märkte dock snabbt att Sveriges kändis elit som har kommit ut ur garderoben också var på stället vi hamnade på sist av allt. Såg nämligen Tobbe som dansade i Lets dance med Arja, Andres Estreche, Kim som var med i nya tider och är tilsammans med hon från Alcazar mfl.
Det hela blev nämligen väldigt klart när det kom fram några killar och frågade om vi också var Gay! Haha
Jag Anna och de grabbarna var nog de enda på det stället som var hetero och de var lika felplacerade som vi!
Haha vi skrattade gott åt det hela kan ja lova! Kul hade vi iaf och en erfarenhet rikare, nu har jag varit på gayklubb!:P

En väldigt trevlig och spännande vistelse i huvudstaden helt enkelt!

Försöker gå in mina nya skor som ja köpte igår. Jag är glad åt de fina skona men mina fötter håller nog inte med..


Kommentarer
Postat av: Emma

tack desamma vännen :)

2009-07-14 @ 23:34:07
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0