Kato lover ?

Yes, Kato är mitt nya namn enligt en person. Själv så tycker jag verkligen inte att jag förtjänar det namnet , jag menar.. Inte har väll jag ett hjärta av sten ? Äee.. Vad gör man.

Dagen har varit lugn det har ju ösregnat i 24h snart.. Fett less är jag nu!
Snart beger jag mig ut i regnet och gör min regndans.. ;)

Har iallafall spenderat dagen hos familjen, är hundvakt åt världens finaste hund : Olivia. <3
Antar att Emelie saknar henne i massor nu för själv så kan jag inte sluta krama den gobiten. Så roligt när hon ligger på axeln och snarkar när man vaknar. Hon njuter av all uppmärksamhet den lilla prinsessan.

Nej nu ska jag ta och masa mig ner i källarn och hänga upp resterande av kläderna.



Lill pluttis är en toypudel i sina bästa år.

Så söt eller hur ?  =)


Kommentarer
Postat av: josefin

tack så mycket, det får jag nog :)

2009-07-09 @ 18:58:49
URL: http://josiphins.blogg.se/
Postat av: mr kato

miss kato !

2009-07-10 @ 07:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0