Lördag

Gårdagens bravader var helt okej, Förfest hos Erica sedan en tur till Bergrenska & därefter Heartan. Känns som "same same" när man alltid går dit så snart sker ett byte av lokal eller ingen krog alls för den delen. Men det blir ju så när alkoholen flödar : Då vill man bara en sak - Dansa.

Kvällen planerar jag inte nu . Dagen : Nej jag har ingen lust med det heller.



Tyvärr så kommer det till en punkt där det tar stopp. När en person lovar saker och sedan inte kan hålla det .
Jag tänker aldrig mer ha förhoppningar
 :(



Dagens bild : Jag

Kommentarer
Postat av: Jenna

Imorgon jobbar jag sex till sex. Drygt men sant :P Kramibani

2009-07-11 @ 22:28:16
URL: http://jennaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

beautiful ! :/

2009-07-12 @ 07:00:51
Postat av: Ullis

Ååh förlåt! Klart du hade fått kommit, tänkte väl mest att du kanske inte skulle orkat åka ända från gävle. ;D Det var sjukt kul iaf, även om vädret inte var det bästa! Fiiiin bild btw! :)

2009-07-12 @ 10:38:45
URL: http://ulliiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0