Måndag

Ska bli underbart att äntligen få min egna tid hemma, har inte spenderat många timmar här hemma på senaste månaderna. Känns som allt har förfallit, exempelvis min gardinstång som föll ner för nån dag sen min garderob är kaos och skorna ligger utspritt. Hemskt läge..
Nu längtar jag till lönen, då ska jag göra en massa roliga saker ! Blir en sväng till Gbg och någon kryssning. Ingen utomlandsresa nu, den vill jag ha i vinter som sagt :)
Jag vill shoppa, men på onsdag kommer min beställning .. Äntligen! Två vita t-shirts med tryck och ett par skor och lite små grejjer. Imorgon börjar mitt jobb igen, ser jag fram emot :) 7 dagar sedan ledig 7 dagar osv. Veckorna bara springer iväg. Vart tog sommaren vägen ?




Livet blir inte alltid som planerat har jag märkt, saker & människor kommer ivägen . Jag är ju bara en människa !?


Nej men vart var vi nu... Städa !




Kommentarer
Postat av: Tessan - en bloggerska från Gävle

ja det har du rätt i . :) Men jag mår bättre med mig själv också och det har nog en stor del i det hela . Annars är allt bra, trivs som fisken i vattnet på jobbet . Själv då ?

2009-07-13 @ 19:48:58
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: Gammal vän saknar dig

Det där kortet på dig Linda skulle jag kunna sätta upp på min vägg hemma, så vacker.

2009-07-14 @ 12:25:32
Postat av: Jenna

Fin bild på dig!



Ja jag vet, det är mycket nu. Har så mycket pågång nu ;-) Men nästa vecka kan vi ses?! Pussis

2009-07-14 @ 16:21:39
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0