Men hallå där !

Idag känner jag mig riktigt lycklig endast en vecka kvar tills jag får besöka min syster TT i Göteborg. Sitter på jobbet och funderar kring om jag ska klicka hem ett par röda converse, vad tror ni om det ?
Idag blir det en sväng på stan & systemet med min muffinhead Erica ;) På Lördag är det inflyttningsfest som gäller för jag fick ändringar i schemat. Och lika bra att ta vara på sommaren så gott det går. Älskar att ha sommar skor på mig, speciellt djävulsskorna som jag pinar mig själv att gå i för de är ju så fina.
Tack Ida för en härlig sommarkväll igår ! :)


Nu ska jag fortsätta med min bok som jag läser. Vad är hemligt ;) Den som jag fick låna av Ida igår läste jag ur nyss.. Och jag är verkligen ingen bokfantast!






Läs min privata blogg ni som har lösenordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0