Sämst

Filmen Jag, Erica & Sofie kikade på igår var ju fanimej den sämsta jag sett på länge.

Varning !



Började redan kl 6.15 imorse, så nu är man bra på G iallafall. Ska nog ta och laga iordning mat nu och sedan sätta mig i den härliga solen. Slutar kl 16 och efter det blir det en snabbis hem sedan ett glas vin med en vän och efter det ska jag möta upp sis T. Så länge sedan vi sågs. I miss her! <3

Vilka är sugna på Hawaii fest , måste ju bli 3:e året irad tycker jag då ! Och denna gång gäller det för alla tjejer bikinis + bastkjol. Killarna : bastkjol ev badshorts + hawaiiskjorta ;P



Dagens Ego Bild







Kommentarer
Postat av: Ullis

Mhm, det stämmer. :) Man är lite osäker, men har funderingar på att börja så äre väl bara hoppa av i värsta fall. Tack för hjälpen, det uppskattas! :)

2009-07-18 @ 13:34:25
URL: http://ulliiss.blogg.se/
Postat av: Tove-T

Ja kvinna den filmen såg ut som den verka:) Hoppas ni får en fin lördag! Pussis

2009-07-18 @ 16:17:07
Postat av: Fredrik

Ja, jag har inga som helst problem med att alla tjejer ska ha bikini! ;)

Jag kör samma nakna stil som vanligt om vädret tillåter :D

2009-07-18 @ 18:05:00
Postat av: Jenna

Hejsan! :-) Tack så mycket! Klart du får träffa honom!! Fullt upp med honom just nu, han är SÅÅÅÅ busig! Hur är allt då? PUSSIS

2009-07-19 @ 17:40:01
URL: http://jennaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0