Jag

Jobbet gick bra & Mammas Tacos var underbar ;D 
Imorgon ska jag träffa Erica för en trevlig vistelse antingen till Valbo eller staden. Funderar på att frisera mig med, känns som att håret har växt och blivit sådär trist. Nu ska jag fixa garderoben det behövs verkligen ! ;P Kanske trakka en person eller två senare på kvällningen.
Åh nu känns det äntligen bra med en före detta vän, jag vet nu att personen i fråga har dålig självkänsla och att jag inte ska lägga mer energi på sånt där tjaffs hihihi ;)
Trots allt, det är mitt liv så det är väll klart att det kretsar runt mig. Haha ;)


Ha en toppen kväll, det ska jag verkligen ha i min lilla drömvärld.


Kommentarer
Postat av: Tessan - en bloggerska från Gävle

jadu, vädret drar verkligen ner på humöret . men men, sånt är livet !

2009-07-26 @ 20:53:59
URL: http://thetezz.blogg.se/
Postat av: michelle

vad skoj det ska bli med bio då hihi

2009-07-26 @ 21:53:43
URL: http://medelmichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0