Fundersam.

Japp idag har jag fått en massa tid att tänka - För mycket och för många frågor och svar. Jobbigt att vara tjej altså ibland.
Fyfanimej vad härligt det var i bremmen idag! Träffa på en del folk man kände och såg en del roliga strandraggare haha!
är inte hett med speedos enligt mig .
Tänk om man skulle få mer tid över , känns som att jag stressar just nu genom livet. Kanske för att jag ska jobba i 7 dagar nu som jag vill få ut av ledigheten så mycket jag vill. Helst av allt skulle jag velat mysa en massa med någon man tycker om ;) Då känns det inte lika stressigt att bara vara.
Har inte hänt så mycket än strand, picknick & hundvakt. Älskar sommaren <3<3<3



Jag var hundvakt åt pluttisen Olivia :) Världens finaste hund lr jag lätt säga. Mm :)

Picknick i B-skogen






Så sist men inte minst stora gratulationer till Lillebror C som blir 19 år idag !
Älskar dig <3 <3 <3

NU: Poolfest hos familjen :) Wehoop

Kommentarer
Postat av: Ullis

Fyllde inte din lillebror dagen efter mig? :)

2009-06-30 @ 11:15:56
URL: http://ulliiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0