Kan det bli bättre ?

Min arbetsdag har bara sprungit iväg & solen har äntligen tittat fram!
Sitter och kikar på telefoner nu men vettefasen vilken jag vill ha av alla som finns. Helst en rosa men en svart skulle ju också vara passande då min laptop är svart, haha så man tänker !
 Nu ser jag verkligen fram emot min 11 dagars ledighet och håller tummarna för roliga aktiviteter , en massa mys &  fint väder. Är helt slut nu som människa så ikväll ska jag bara ta det lungt och tagga inför besöket hos Fia imorgon kväll. Middags mys , ska man ta fram flaskan mån tro? Eller nja, styr det på midsommar & taggar riktigt inför det.
Undrar hur min syster har haft det i Zakhyntos nu, får inte tag i henne så antar att hon flyger hem just nu.  Hon kommer hem till midsommar! :)


2008 - vårviksfirande & fest























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0