Ledig dag!



Idag har man en välbehövlig ledig dag tråkigt bara att det gråa tråkiga vädret fortfarande hänger kvar. Trots den likahändelsefattig dag på jobbet igår så är man trött som tusan idag men kanske just därför. Understimulerad helt enkelt.
Har sett att dre verkar bli lite ljusning i detta gråa tråkiga väder from med imorn så det hoppas jag på.
Började min lediga dag med att käka en mysig lunch ute med min käre far och syster.
Sen bar det av hem till föräldrarna och leta som en tok efter ett par fotbollsskor. Ska nämligen spela korpmatch i fotboll ikväll. Riktigt kul att komma igång och spela igen faktiskt. Var bra många år sen man spelade sist men då var det lite mer allvar i det hela så nu känns det roligt igen att man spelar när man känner för det och har tid, det behöver inte uppta all ens tid och man hinner med annat också. Ser verkligen fram emot matchen men bara regnet håller sig borta så blir det riktigt bra! Tekniken och konditionen har dock varit bättre under min tidigare fotbollskarriär men det får man jobba på. Är ju trots allt bara korpfotboll och inte "riktigt" seriespel.
Lite senare ska jag träffa Linda en stund innan det blir dags att ladda inför fotbollen.
På fredag är det ju midsommar också och då ska jag och Linda grilla hos hennes föräldrar och sen får vi se vart det bär av. Broder min ska ju ha fest han också så kanske vore ganska trevligt att kika förbi där, we´ll see. Ska bli väldigt trevligt iaf bara vädret visar sig från sin bästa sida för då kan man bada också;) Sen är det frågan om vad man ska ha på sig. Kanske jag och Linda kör på det säkra kortet, animalprint haha;P

Ne nu ska jag vara lite social mot syster min som är här och hälsar på, inte varje dag det inte:)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0