Lördag

Gårdagen var toppen, även fast jag var röd som en kräftunge. Men man ska väll inte klaga antar jag, blev harnäs under dagen med Erica, Christian och mina syskon. De var så glada att de fick hänga med, även dem blev illröda.

Balkongmys med jordgubbar på kvällningen sedan Bergrenska och kvllen avslutades med massa dans på slicken. : ) Toppen kväll thanks!




Dagen har varit soft, blev Lunch med familjen på roma, de har så sjukt god mat tycker jag :)
Sedan bad runt 4 tin, kan ej vistas i solen för mycket nu så fick tacka nej att åka till Bremmen idag.. Trist!
Ojj vad tiden bara rinner iväg, mste kila nu till Fia, vi ska på Picknick. <3



Ta vara på er gott folk ! Ha en underbar lördags kväll ! I WILL. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0