Midsommar.

Jag minns nu för ett år sedan när vi var på en stor fest ute på landet, fan vad roligt vi hade ! Kvällen slutade i en massa bravader men vad gjorde det jag fick reda på sanningen om Mr K och det var sjukt härligt att jag äntligen kunde gå vidare med mitt liv. Fick en snygg bild på en naken kille & jag i stan. Men fan hittar den inte nu heller... Trist ;)

Nej nu ska jag ta mig ett bad - har visst lite brottom. Mamma kommer snart och hämtar mig.
Ha en toppen midsommar , det ska jag ha !



Dagens horoskop :

Jungfrun 23. augusti - 22. september
Du kan ha gått igenom en turbulent period, som kanske har präglats av uppbrott. Saker och ting ser ut att stabiliseras nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0