Torsdag

Ja då har man jobbat i 7 dagar i rad och om några timmar är det dax att packa ihop för en 11 dagars ledighet. Kan dock bli lite extra jobb, men det är bara roligt att variera och träffa nya människor.
Är iallafall super nöjd med telefonen, har inga nummer på den bara och inget sparat på simkortet. Nästa steg är en ny tv, vill helst ha en svart LG 37" så kan det matcha med min laptop. Mm framtidsplaner får man ha nu när man äntligen jobbar heltid! :)

Idag slutar jag tidigt så ska möta upp syrran på stan, sen ringa Tessan för en fika . Måste komma ihåg att köpa en sak på stan som jag ska ha i håret och alkohol. Ser verkligen fram emot morgondagens bravader. Förs grill, kubb & dans runt stången hos mina föräldrar. Sedan fest :) Lär ju bli bra trevligt hursomhaver.

Nej nu ska jag ta och vara social. Ha en toppen dag gott folk så hörs vi ;)




Ps. Imorgon Taggar vi Erica !!!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Fan, får inte tag på nån billig biljett...skit drygt ju! SJ alltså, usch!

2009-06-18 @ 12:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0