Världens längsta dag på sjukan!

Alltid lika snygga ;D

Premiärinlägget av mig Erica idag alltså!

Dagen började inte bra..
Blev väckt 7.20 imorse av att en kollega ringde från jobbet och frågade vart jag höll hus! Hon sa att jag nämligen skulle vara där 07.00! Jag tankspridd som man kan vara ibland hade kollat på fel schema och trodde att jag började 13.30!
Nyvaken och halvdöd som man var började man få lite smått panik över att jag nu hade ganska så bråttom att nu försöka stressa till jobbet. Det hela slutade som tur var med att jag ist fick gå in och jobba em som jag trodde att jag skulle från början. Detta efter lite diskuterande med chefen.
Vilket i sin tur skulle visa sig bli den längsta dagen någonsin på jobbet,
Knappt nå patienter men fortfarande full bemanning med personal vilket resulterade i en väldigt, väldigt lång kväll med lite att göra. Tidigare fick man gå från jobbet också och jag som inte ens ska upp och jobba till 7.00 imorn så nu han man hem och kika lite på tv och ta det lugnt och fortfarande sova ut imorn. Ganska bra iaf med tanke på att man är sjukt seg efter en seeg dag på jobbet.
Synd bara att det i princip ska bli översvämmning imorn med regn hela dagen annars hade man kunnat gå upp i tid och tagit en joggingrunda och inte har gymet öppet på en söndag heller så får bli en slapp fm innan man drar iväg till jobbet imorn em.
Ne nu är det dags att ägna min lille kelgris till katt lite tid innan det är dags att bädda ner sig och få sig lite sömn innan man tar sig igenom ännu en förmodad seg och för en gångs skull händelsefattig dag på sjukan.

Min ögonsten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0